Ανακεφαλαίωση διακοπών στην παραλία Outer Banks

Γεια σας φίλοι! Την περασμένη εβδομάδα ήταν το ετήσιο ταξίδι μας στο Outer Banks με την οικογένεια του Matt. Εδώ είναι μια ανακεφαλαίωση!

Είναι διασκεδαστικό να έχουμε ένα blog για να ανατρέχουμε σε παλιές ανακεφαλαιώσεις ταξιδιών – ταξιδεύουμε στις Outer Banks μία εβδομάδα κάθε καλοκαίρι από το 2012, μια ολόκληρη δεκαετία τώρα!

Η οικογένεια και εγώ διασκεδάσαμε ανατρέχοντας σε μερικές από τις παλιές μου αναρτήσεις ιστολογίου σχετικά με τα ταξίδια, όπως αυτό (<- δείτε το για μερικές αναδρομικές φωτογραφίες)!

Το ταξίδι μοιάζει διαφορετικό (και πολύ πιο χαοτικό/δυνατό) στις μέρες μας από ό,τι τότε, λόγω όλων των μικρών παιδιών που τρέχουν τριγύρω, αλλά παρόλο που δεν ήταν χαλαρωτικές διακοπές, ήταν σίγουρα διασκεδαστικές. 🙂

Τα περισσότερα πρωινά ξεκινούσαν έτσι – με ανατολή!

Ο Wes δεν ενδιαφερόταν να κοιμηθεί αργά σε αυτές τις διακοπές δυστυχώς, αλλά τουλάχιστον πήραμε μερικές ωραίες ανατολές από αυτό. Και ο Ματ κι εγώ εναλλάσσουμε μέρες, οπότε κοιμόμουν κάθε δεύτερη μέρα. 🙂

Το πρωινό ήταν απλό αφού ήμασταν απασχολημένοι να κυνηγάμε παιδιά – συνήθως τοστ με βούτυρο ξηρών καρπών και μερικά φρούτα. Μια μέρα είχαμε όλοι λίγο μπέικον και αυγά, επίσης – yum.

Το πεπόνι στην παραλία ήταν πολύ καλό. Ξεχνώ πάντα πόσο νόστιμο είναι όταν δεν το έχω στην εποχή του για λίγο! Τα ροδάκινα ή «ροδακινιά της παραλίας» όπως τα λέμε, είναι επίσης πάντα φανταστικά (fANNEtastic, εννοώ…)!

Δεν έκανα κανένα τρέξιμο στο ταξίδι φέτος (ήταν εξωφρενικά υγρό, οπότε δεν ήταν εξαιρετικά ελκυστικό, ούτως ή άλλως), αλλά βγήκα για μερικές βόλτες με το καρότσι νωρίς το πρωί, κάτι που ήταν ωραίο!

Και έφτασα στο Village Yoga, το στούντιο γιόγκα που μου αρέσει στο Duck, μερικές φορές, οπότε ήταν πολύ ωραίο.

Μέχρι να σηκωθούν όλοι, ο Γουές ήταν συνήθως έτοιμος για τον πρωινό του μεσημεριανό ύπνο (είμαστε ακόμα σε ένα πρόγραμμα δύο υπνάκων, το οποίο είναι ωραίο και επίσης δύσκολο όσον αφορά το να βγούμε έξω για να κάνουμε πράγματα), αλλά ευτυχώς είχαμε μια πισίνα στο σπίτι μας. μπορέσαμε να πάμε τον Riese στην πισίνα και να φέρουμε την οθόνη εκεί κάτω μαζί μας!

Διασκεδάσαμε πολύ πλατσουρίζοντας γύρω από την πισίνα με τον Riese και τους ανιψιούς μας (είναι 3 από αυτούς), και επίσης διάβασα λίγο. 🙂 Τελειώνω το τελευταίο βιβλίο σε μια τριλογία (Shades of Magic <- σύνδεσμος θυγατρικών) Μου άρεσε πολύ - το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Ήταν σαν να συναντά ο Χάρι Πότερ τους Μάγους. Λογικά τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει εδώ και αιώνες – υπέροχη γραφή και ένας εξαιρετικά περίπλοκος, δημιουργικός κόσμος – είμαι τόσο λυπημένος που τελείωσα με τη σειρά!

Τα μεσημεριανά γεύματα τις περισσότερες μέρες ήταν είτε ένα είδος σάντουιτς με λαχανικά (όπως καρότα/πιπεριές) ή/και φρούτα:

Και έφτιαξα επίσης μερικές μεγάλες σαλάτες (μερικές από τις οποίες περιελάμβαναν και υπολείμματα σαλάτα ζυμαρικών), επίσης, χρησιμοποιώντας συνήθως υπολείμματα δείπνου όπως υπολείμματα κοτόπουλου ή σολομού, καθώς και μερικά μικροπράσινα που φέρναμε από την αγορά του αγρότη στο σπίτι.

Τα περισσότερα από τα γεύματά μας και το χρόνο μας στο σπίτι αφιερώθηκαν φροντίζοντας ο Γουές να μην έπεφτε από τις σκάλες – είχαμε μια πύλη στην κορυφή της κύριας σκάλας κάτω που ήταν ενσωματωμένη (εξαιρετικά χρήσιμη), αλλά δεν το κάναμε έχετε ένα για τις σκάλες που ανέβαιναν σε ένα μικρό στέκι.

Είχε εμμονή να τα σκαρφαλώνει – οι σκάλες είναι το νέο του αγαπημένο πράγμα, προφανώς. (Και ναι, έπαιζε μόνο με αυτό το τυχαίο μπουκάλι σόδας και δεν το έπινε, σε περίπτωση που αυτό δεν ήταν προφανές…)

Τέλος πάντων – πίσω στο φαγητό.

Έφαγα επίσης ένα μεσημεριανό στην πόλη – την τελευταία μέρα των διακοπών μας, η πεθερά μου, η κουνιάδα μου Jess, και πήγαμε σε ένα μάθημα γιόγκα και μετά είχαμε ένα μεσημεριανό ραντεβού μετά στην NC Coast. Ήταν νόστιμο – είχα μια σαλάτα με ψημένα χτένια, συν μερικές κοινές πατάτες γλυκοπατάτας.

Τα απογεύματα ήταν όταν βγήκαμε στην παραλία! Κατεβάσαμε τον Wes μερικές φορές, αλλά δεν ήταν μεγάλος θαυμαστής, καθώς η άμμος ήταν πολύ καυτή και τα κύματα ήταν τρομακτικά. 🙂 Έτσι πηγαίναμε κυρίως ενώ έπαιρνε τον απογευματινό του ύπνο.

Η Riese το απόλαυσε όμως! Δεν ήθελε να μπει εντελώς στο νερό, αλλά της άρεσε να στέκεται στην άκρη και να νιώθει το νερό στα πόδια της, και της άρεσε να χτίζει κάστρα από άμμο με τον Ματ.

Ο Ματ και εγώ κατεβήκαμε στην παραλία ένα απόγευμα μόνοι μας – ο Ρίζ είχε κάποιο χρόνο διακοπής με την τηλεόραση και ο Γουές έπαιρνε τον δεύτερο υπνάκο του, οπότε αφήσαμε την οθόνη με τους γονείς του. Νίκη!

Για δείπνα, εναλλάσσαμε ποιος ήταν υπεύθυνος κάθε βράδυ.

Ο μικρότερος αδερφός του Ματ, ο Ντρου, έφτιαξε νουντλς με φυστικοβούτυρο (<- συνταγή, μια μεγάλη αγαπημένη οικογένεια) με κοτόπουλο για όλους ένα βράδυ (συν μια συνοδευτική σαλάτα). Μας έλειψε η σύζυγός του, Μοργκάνα, που φέτος λόγω δουλειάς δεν κατάφερε να φτάσει στην παραλία!

Για τη μαγειρική μας βραδιά, ο Ματ και εγώ φτιάξαμε τον σολομό μου με σάλτσα άνηθου μουστάρδας λεμονιού (<- συνταγή) που έγινε επιτυχία – ένας από τους ανιψιούς μας μάλιστα τον δήλωσε «ο καλύτερος σολομός ποτέ»!

Και ήταν ωραίο γιατί ήταν πολύ εύκολο να κλιμακωθείς και να φτιάξεις πολλά ταυτόχρονα.

Το είχαμε με λίγο βραστό καλαμπόκι (ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ), μια σαλάτα που μας έριξε ο μπαμπάς του Ματ και λίγη ψητή ντοματόπιτα (αγορασμένη σε μια από τις αγροτικές αγορές της πόλης, την παίρνουμε κάθε χρόνο και είναι νόστιμο και κυρίως τυρί με λίγη ντομάτα κι εκεί μέσα).

Απλό και πεντανόστιμο και όχι πολύ καθάρισμα, είτε – win/win! Πρόσθεσα τη σάλτσα γιαουρτιού στον σολομό μου μετά τη λήψη αυτής της φωτογραφίας.

Ο μεγαλύτερος αδερφός του Matt, Chris και η σύζυγός του Jess έκαναν ένα taco bar για τη μαγειρική τους βραδιά – τα tacos είναι πάντα αγαπημένα στην οικογένεια! Τα έφτιαξαν με αλεσμένη γαλοπούλα συν όλα τα είδη επιλογών επικάλυψης. Επέστρεψα για ένα ακόμη μετά από αυτήν την εικόνα. 🙂

Είχαμε επίσης ένα μεγάλο ομαδικό δείπνο στο σπίτι του φίλου μας (ο καλύτερος φίλος του Matt από το σπίτι, ο Thomas, με τον οποίο πήγα επίσης στο κολέγιο και η οικογένειά του πηγαίνουν στην παραλία μαζί μας κάθε χρόνο – μένουν σε ένα σπίτι κοντά! Οι γονείς του είναι καλοί φίλοι με τους γονείς του Ματ) στις 4 Ιουλίου, που ήταν διασκεδαστικό.

Υπήρχαν ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ! Όλοι είχαν μια έκρηξη.

Κάναμε μαγειρική με ψητά μπιφτέκια, χοτ ντογκ κ.λπ.

Όσο ήμασταν εκεί και φαίνονταν ευπαρουσίαστοι (έπρεπε να δωροδοκήσω τη Riese για να φορέσει φόρεμα, να της βάλω τα μαλλιά πίσω και να φωτογραφηθώ – είναι σε μια περίεργη φάση αυτή τη στιγμή όπου θέλει να φοράει μακριά παντελόνια και μακρυμάνικα πουκάμισα ακόμα και σε Καιρός 95 μοιρών… ωχ… έχει κάποιος άλλος ένα παιδί να περάσει αυτή τη φάση; Είναι παράξενο) βάλαμε τον αδερφό του Matt, Drew, να μας πάρει μερικές φωτογραφίες. 🙂

Αξίζει τη δωροδοκία (ένα γλειφιτζούρι – πρέπει να κάνετε αυτό που πρέπει να κάνετε μερικές φορές, φίλοι μου), θα έλεγα! Επίσης, μπορείτε να χειριστείτε ακόμη και τα μικροσκοπικά παπούτσια για σκάφος του Wes; Είναι δώρα μου από έναν φίλο, τόσο πολύτιμα!

Έπρεπε να πάω τον Γουές πίσω στη θέση μας για ύπνο γύρω στις 8, οπότε έχασα τα πυροτεχνήματα, δυστυχώς, αλλά ο Ματ είπε ότι η Ρίζ είχε μια έκρηξη!

Ένα από τα άλλα highlights της εβδομάδας ήταν ένα δείπνο στην πόλη με τον Matt, τον αδελφό του Drew και τους φίλους μας Thomas και Janice. Οι παππούδες και γιαγιάδες έμειναν σπίτι με τα παιδιά – τόσο ωραία απόλαυση!

Πήγαμε στο NC Coast για δείπνο (ναι, το ίδιο μέρος που πήγα για μεσημεριανό γεύμα – είναι ένα από τα αγαπημένα μας στην πόλη!) και ξεκίνησα με μια καλή σαλάτα, καθώς και μερικές κοινές εφαρμογές, όπως το ντιπ καβουριού και τον ψημένο τόνο…

Και για το φαγάκι μου, είχα τα καβουροκέικ με ψητές πατάτες και λαχανικά, αλλά ξέχασα να βγάλω μια φωτογραφία ότι περνούσα τόσο ωραία όταν συναναστρέφομαι!

Μετά το δείπνο (που ήταν πολύ νωρίς – συναντηθήκαμε στις 4:30 γιατί διαφορετικά είναι αδύνατο να πάρουμε τραπέζι χωρίς κράτηση, κάτι που δεν είχαμε), βγήκαμε στον πεζόδρομο για να δούμε τη θέα και να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες.

Έρχονταν καταιγίδες, οπότε φαινόταν πολύ μυστηριώδες εκεί…

Περπατήσαμε λίγο κάτω από τον πεζόδρομο και καταλήξαμε να τακτοποιηθούμε σε ένα σημείο που ονομάζεται Eventide για μερικά ακόμη ποτά, ενώ παρακολουθούσαμε τις καταιγίδες!

Δεν ήθελα άλλα ποτά εκτός από νερό (διψούσα πάρα πολύ επειδή ήμουν στον ήλιο όλη την εβδομάδα) και ήθελα λίγο κάτι να τσιμπολογήσω, οπότε πήρα μια μίνι σανίδα τυριού. μμ!

Είχαμε μια υπέροχη θέα!

Είχαμε επίσης μια φανταστική θέα της τεράστιας καταιγίδας που ήρθε – δεν κράτησε πολύ, αλλά ήταν αρκετά έντονη!

Ευτυχώς όταν ήμασταν έτοιμοι να πάμε, οι καταιγίδες είχαν σταματήσει και είχαμε ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα να κορυφώνεται.

Είχαμε μερικά όμορφα ηλιοβασιλέματα στο σπίτι νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα επίσης – πάντα αγαπάτε ένα καλό ηλιοβασίλεμα στην παραλία!

Μου άρεσαν τα μπλε και ροζ χρώματα του παρακάτω.

Με λύπη αποχαιρετήσαμε τις Outer Banks – η εβδομάδα πέρασε γρήγορα! – αλλά και χαρούμενη που επέστρεψα στο σπίτι και σε μια καλύτερη ρουτίνα ύπνου – η Riese ήταν σε μια κουκέτα με τα μεγάλα ξαδέρφια της και της άρεσε, αλλά δεν κοιμήθηκαν πολύ και μέχρι το τέλος της εβδομάδας ήταν κάπως καυτή Ανω ΚΑΤΩ.

Καταλήξαμε να κάνουμε και την οδήγηση προς την παραλία και τη διαδρομή προς το σπίτι τη νύχτα – πέρυσι μας πήρε 7 ώρες για να κατεβούμε και 9 ώρες για να οδηγήσουμε στο σπίτι και ήμασταν σαν ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.

Έτσι, τώρα φεύγουμε μετά το δείπνο και οδηγούμε στο σκοτάδι και τα παιδιά κοιμούνται στο αυτοκίνητο και είναι πολύ πιο γρήγορο και πιο εύκολο από το να παλεύουμε με την κίνηση. Μας πήρε μόνο περίπου 4 ώρες κάθε φορά που ήταν μια τεράστια βελτίωση. Το να φτάσουμε στον προορισμό μας γύρω στα μεσάνυχτα δεν είναι πολύ διασκεδαστικό, αλλά είναι σίγουρα καλύτερο από το να καθόμαστε όλη μέρα στην κίνηση με τα παιδιά ξύπνια και βαριεστημένα…

Μέχρι την επόμενη φορά, Ντακ – θα μας λείψεις!