Πώς να σχεδιάσετε μια απόδραση για ζευγάρια στο Gatlinburg, Tennessee

Την περασμένη εβδομάδα ο σύζυγός μου και εγώ είχαμε την ευκαιρία να πάμε στο Gatlinburg του Τενεσί και να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί χωρίς παιδιά. Ήταν τόσο ξεκούραστο και απολαύσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και να γνωριστούμε ξανά ως καλύτεροι φίλοι και όχι απλώς ως ομάδα γονέων.

Το Gatlinburg είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για όσους ζουν στα νοτιοανατολικά όταν χρειάζεστε ένα εύκολα προσβάσιμο μέρος για μια γρήγορη απόδραση, γι‘ αυτό σκέφτηκα να μοιραστώ τα πάντα για το ταξίδι μας για να σας δώσω μερικές ιδέες για να περάσετε το χρόνο σας εκεί!

Πώς να προγραμματίσετε μια απόδραση για ζευγάρια στο Gatlinburg, Tennessee

Που να μείνω

Ήμασταν ευλογημένοι από τους ευγενικούς ανθρώπους στο Gatlinburg Falls Resort, οι οποίοι ήταν πρόθυμοι να συνεργαστούν μαζί μας παρέχοντας ένα μέρος για να μείνουμε για να σας πω τα πάντα για αυτό! Στην πραγματικότητα μείναμε εκεί πέρυσι με τα παιδιά μας και είχαμε μια θετική εμπειρία, οπότε χαίρομαι που μπορέσαμε να επιστρέψουμε ξανά!

Θα θέλατε να κάνετε μια περιήγηση στην καμπίνα μας; Ρίξτε μια ματιά στο εσωτερικό στο παρακάτω βίντεο!

Εξυπηρέτηση πελατών

Φτάσαμε στο Gatlinburg πολύ πριν από την ώρα του check-in, οπότε τηλεφώνησα στο γραφείο για να δω αν υπήρχε πιθανότητα να κάνω check in νωρίς. Το κορίτσι στη ρεσεψιόν ήταν πολύ ωραίο και εξυπηρετικό. Έβαλε την καμπίνα μας ως προτεραιότητα για να καθαριστεί έτσι ώστε να είναι από τις πρώτες. Η πολιτική τους λέει ότι η ώρα του check-in αρχίζει στις 4 μ.μ., και ότι κάθε καμπίνα μπορεί στην πραγματικότητα να μην είναι έτοιμη αμέσως, καθώς έχουν τόσες πολλές καμπίνες για προετοιμασία για τους επισκέπτες. Το δικό μας ήταν ένα από τα πρώτα που έγιναν και μπορέσαμε να μπούμε ακριβώς στις 4:00. Ένιωθα ότι τους βιάζαμε γιατί ο άντρας μου είχε ημικρανία και ήλπιζα ότι θα μπορούσε να ξαπλώσει. Ενώ καθίσαμε στο γραφείο, ο υπάλληλος επικοινώνησε με το πλήρωμα αρκετές φορές για να δει αν είχαν τελειώσει ακόμα.

Μόλις μπήκαμε στην καμπίνα, χτυπήσαμε την πόρτα από έναν συντηρητή. Προφανώς τους είχαμε βιάσει πάρα πολύ και υπήρχαν μερικές ακόμη δουλειές που έπρεπε να φροντίσουμε. Το υδρομασάζ έπρεπε να ελεγχθεί, τα κρεβάτια δεν είχαν ακόμη τα παπλώματα τους και μια σπασμένη πετσέτα έπρεπε να κρεμαστεί ξανά στο μπάνιο. Ήταν πολύ απολογητικός και έκανε ό,τι μπορούσε για να δουλέψει χωρίς να μας ενοχλεί.

Καθαριότητα

Τα πάντα στην καμπίνα ήταν πολύ καθαρά. Γίνομαι αηδιαστικός εύκολα, οπότε ήταν ωραίο να μπορώ να απολαμβάνω τη διαμονή μου χωρίς να νιώθω ότι δεν μπορούσα να αγγίξω τίποτα.

Ανεσεις

Είχαμε όλα όσα χρειαζόμασταν για μια ευχάριστη διαμονή – τηλεόραση, internet, πλυντήριο και στεγνωτήριο, πλυντήριο πιάτων, ντους με υδρομασάζ, αίθουσα παιχνιδιών, βεράντα με κουνιστές καρέκλες και φυσικά, καμία χαλαρωτική απόδραση δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί χωρίς υδρομασάζ!

Τιμή

Έχω ελέγξει τις τιμές στην ιστοσελίδα για Gatlinburg Falls Resort αρκετές φορές, και νομίζω ότι είναι αρκετά λογικά. Αν τους ακολουθήσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα διαπιστώσετε ότι συχνά έχουν έκπτωση 50% της τελευταίας στιγμής σε ειδικές προσφορές, κάτι που είναι μια υπέροχη προσφορά! Ακολουθήστε τους εδώ: Facebook | Ίνσταγκραμ | Κελάδημα

Τι να κάνω

Περάσαμε ένα μεγάλο μέρος του χρόνου μας απλώς κάνοντας παρέα στην καμπίνα, χαλαρώνοντας στο υδρομασάζ, μαγειρεύοντας ωραία γεύματα μαζί και καλύπτοντας τη διαφορά για περίπου 5 χρόνια ύπνου. 🙂

Elkmont

Ήμουν ενθουσιασμένος που έμαθα ότι οι πυγολαμπίδες Elkmont θα ήταν ακόμα στην εποχή τους όσο ήμασταν εκεί. Υπάρχει μια περιοχή περίπου 7 μίλια από την καμπίνα μας όπου υπάρχουν χιλιάδες πυγολαμπίδες. Όλα ανάβουν ταυτόχρονα και μετά σκοτεινιάζουν όλα ταυτόχρονα. Είναι ένα φαντασμαγορικό σόου και το Elkmont είναι μόνο ένα από τα 2 μέρη στον κόσμο όπου συμβαίνει αυτό, από ότι καταλαβαίνω. Κάναμε πεζοπορία μέχρι το μονοπάτι του Little River λίγο πριν σκοτεινιάσει και μετά καθίσαμε στο δάσος μέχρι το σκοτάδι. Μόλις νύχτωσε η παράσταση ξεκίνησε και ήταν φανταστική! Προσπαθήσαμε να τραβήξουμε βίντεο, αλλά με τον αντιεπαγγελματικό μας εξοπλισμό, το βίντεο δεν προέκυψε. Ωστόσο, εδώ είναι ένα επαγγελματικό βίντεο της εμπειρίας. Δεδομένου ότι πήγαμε μια εβδομάδα μετά την προβλεπόμενη «εποχή αιχμής», υπήρχαν μόνο λίγοι άνθρωποι έξω στο μονοπάτι, αλλά η παράσταση ήταν ακόμα καλή!

Εθνικό Πάρκο Great Smoky Mountains

Αν σας αρέσει να βγείτε στη φύση και να απολαύσετε μια πεζοπορία ή απλώς να οδηγήσετε το όμορφο τοπίο, απέχετε μόνο λίγα λεπτά από το να το κάνετε όταν μείνετε στο Gatlinburg Falls Resort. Εδώ είναι ένας κατάλογος πεζοποριών βαθμολογούνται από το πόσο εύκολα ή δύσκολα είναι. (Έπρεπε να μείνω στα εύκολα! 🙂 )

Στο κέντρο του Γκάτλινμπουργκ

Πήραμε τα παιδιά μας πέρυσι, και δεν ήταν τίποτα λιγότερο από αγχωτικό! Υπήρχαν τόσοι πολλοί άνθρωποι και ήταν δύσκολο να παρακολουθήσω όλα τα παιδιά στο πλήθος. Το να πάτε ως ζευγάρι ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό! Περιηγηθήκαμε χαλαρά σε όλα τα καταστήματα με είδη δώρων και απλώς απολαύσαμε ο ένας την παρέα του άλλου. Φέτος, αντί να ξοδέψουμε χρήματα για στάθμευση, πήραμε το τρόλεϊ Gatlinburg. Παρκάραμε δωρεάν στο δημαρχείο, το οποίο ήταν ακριβώς κάτω από το λόφο από την καμπίνα μας. Στη συνέχεια οδηγήσαμε το τρόλεϊ στο κέντρο της πόλης για το τεράστιο κόστος των 50 λεπτών το καθένα. (Η στάθμευση στο κέντρο της πόλης κοστίζει περίπου $8 – $10, οπότε εξοικονομήσαμε έναν σωρό χρήματα, καθώς και την ευχάριστη εμπειρία της οδήγησης στο τρόλεϊ.)

Hillbilly Golf

Αν σας αρέσει να παίζετε μίνι γκολφ, πηγαίνετε στο Hillbilly Golf! Πάντα το κοιτούσαμε όταν πηγαίναμε στο Gatlinburg, αλλά αυτό το ταξίδι ήταν η πρώτη φορά που πήγαμε. Θα επιστρέψουμε! Όχι μόνο ήταν μια μοναδική εμπειρία να παίζεις μίνι γκολφ στην πλαγιά ενός βουνού, αλλά και το ίδιο το γήπεδο ήταν προκλητικό, κάτι που το κάνει πάντα πιο διασκεδαστικό! Οι ιδιοκτήτες ήταν επίσης εξαιρετικά φιλικοί!

Εδώ είμαστε στη μεσαία θέση:

Σε ανεβάζουν στο βουνό με αυτό το μικρό αυτοκίνητο και μετά παίζεις γκολφ στην πλαγιά του βουνού!

Cades Cove

Κανένα ταξίδι στο Gatlinburg δεν θα ήταν πλήρες χωρίς να κατευθυνθείτε προς το Cades Cove. Το Cades Cove είναι ένας βρόχος 11 μιλίων που οδηγείτε. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δείτε άγρια ​​ζωή στην πορεία. Σταματήστε στο μικρό περίπτερο ακριβώς πριν μπείτε στον δρόμο και πληρώστε ένα δολάριο για τον μικρό χάρτη/οδηγό. Υπάρχουν σπίτια και εκκλησίες απλωμένα σε όλο τον όρμο, και η γνώση της ιστορίας τους κάνει τη διαδρομή πιο ενδιαφέρουσα. Μπορείτε επίσης να βγείτε έξω και να περπατήσετε γύρω από τα κτίρια, ενώ υπάρχουν και μερικές σύντομες πεζοπορίες που μπορείτε να κάνετε.

Άγρια άλογα στο Cades Cove

Ελάφια στο Cades Cove

Μπορείτε να εντοπίσετε την αρκούδα;

Εάν δεν σας αρέσει να οδηγείτε από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα με δεκάδες άλλα αυτοκίνητα και επιθυμείτε λίγη ησυχία, μπορείτε να διασχίσετε το Rich Mountain Road περίπου το ένα τρίτο της διαδρομής μέσα από τον όρμο. Να είστε βέβαιος ότι αυτό θέλετε να κάνετε, καθώς είναι μονόδρομος και δεν θα μπορείτε να ξαναμπείτε στον όρμο. Αντ ‚αυτού, θα ταξιδέψετε σε έναν θυελλώδη χωματόδρομο μήκους 12 μιλίων μέχρι την κορυφή του βουνού και θα κατεβείτε ξανά όπου θα βγείτε στο Townsend, TN. Δεν υπάρχει πολύ θέα εκτός από το δάσος και τις ανατροπές από κάτω σας καθώς ανεβείτε στο βουνό. Αλλά θα έχετε τη χαρά να είστε μόνοι και θα απολαύσετε δύο όμορφες όψεις.

Υπάρχει μια εκκλησία στην κοιλάδα δίπλα στο άγριο δάσος…

Ηλιοβασίλεμα πάνω από τον όρμο Cades

Τι να φας

Το πλεονέκτημα της διαμονής σε μια καμπίνα είναι ότι έχετε μια κουζίνα. Τρώγοντας τα περισσότερα από τα γεύματά μας στην καμπίνα, εξοικονομούμε πολλά χρήματα στο φαγητό. Μπορούμε να τρώμε πολύ πιο υγιεινά από ό,τι θα κάναμε αν τρώγαμε και έξω, κάτι που μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα, που σημαίνει ότι η απόδρασή μας είναι πιο ευχάριστη! Επιπλέον, ο σύζυγός μου και εγώ απολαμβάνουμε να μαγειρεύουμε ωραία γεύματα μαζί όταν είμαστε μόνοι μας. Υπάρχει κάτι χαλαρωτικό στο μαγείρεμα όταν δεν έχεις πολλούς ανθρώπους να καθαρίσεις μετά! Αλλά φυσικά, είναι διασκεδαστικό να τρώτε έξω μια στο τόσο. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν πολλές υγιεινές επιλογές στο Gatlinburg όταν πρόκειται για εστιατόρια. Εδώ φάγαμε:

Παντοπωλείο ολόκληρης της Γης

Αυτό ήταν ένα μικρό κατάστημα υγιεινής διατροφής κρυμμένο σε έναν παράδρομο στο Gatlinburg. Έχουν ένα καφέ μέσα που σερβίρει υγιεινές επιλογές για μεσημεριανό γεύμα. Είχα ένα σάντουιτς με σαλάτα κοτόπουλου με πατατοσαλάτα. Σερβίρουν σαλάτες και σάντουιτς εκεί με πατατοσαλάτα, σαλάτα ζυμαρικών ή βιολογικά blue chips ως πλάι. Μπορείτε να πάρετε ένα μπουκάλι κομπούχα από το ψυγείο για ένα ποτό, αν αυτό σας αρέσει. 🙂

Καλό Τρώει

Δεν με ενδιέφερε η ατμόσφαιρα μέσα σε αυτό το εστιατόριο. Φαινόταν ότι το μπαρ ήταν η κύρια εστίαση, κάτι που δεν καταλάβαμε καν παρά μόνο αφού φάγαμε και πήγαμε μέσα για να πληρώσουμε. Είχαν τραπέζια έξω και απολαύσαμε τον κόσμο-βλέποντας όσο τρώγαμε. 🙂 Το φαγητό ήταν καταπληκτικό! Ο σύζυγός μου είχε ένα σάντουιτς ρούμπεν και εγώ ένα μπιφτέκι. Ήταν τεράστιο!

Τα πρώτα λόγια που είπε ο σύζυγός μου όταν δάγκωσε το σάντουιτς του ήταν: «Ωχ ουάου». Δεδομένου ότι δεν εντυπωσιάζεται εύκολα, θα έλεγα ότι απόλαυσε το σάντουιτς του όσο κι εγώ απόλαυσα το μπέργκερ μου. (Ή ίσως έλεγε „Ωχ ουάου“ βλέποντάς με να προσπαθώ να βάλω ολόκληρο το μπέργκερ στο στόμα μου! 🙂 )

Άλλα πράγματα να κάνετε

Σίγουρα μπορείτε να βρείτε πολλά περισσότερα να κάνετε στο Gatlinburg από ό,τι εμείς. Μπορείτε να επισκεφτείτε το ενυδρείο του Ripley, να ανεβείτε στη διαστημική βελόνα ή να ανεβείτε στο skylift στο Ober Gatlinburg. Μπορείτε να επισκεφθείτε την περιοχή τεχνών και χειροτεχνίας. Μπορείτε να κάνετε ziplining ή ιππασία ή ράφτινγκ στο λευκό νερό.

Όποια είδη και να απολαμβάνετε, είναι πιθανώς εκεί. Για εμάς, ήμασταν περισσότερο από ικανοποιημένοι με το να κάνουμε παρέα στην καμπίνα, να περνάμε χρόνο στο δάσος και να παίρνουμε μια μικρή δόση από τα καταστήματα δώρων.

Εάν χρειάζεστε ένα χαλαρωτικό χρόνο μακριά με τον σύζυγό σας, συνιστώ ανεπιφύλακτα να φύγετε στο Gatlinburg για λίγες μέρες!

Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το Gatlinburg Falls Resort στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από μία από τις προσφορές τους!