Σαββατοκύριακο στο Omni Homestead στο Hot Springs, VA

Ο Ματ, τα παιδιά και εγώ περάσαμε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο ξενοδοχείο The Omni Homestead στο Hot Springs της Βιρτζίνια. Εδώ είναι μια ανακεφαλαίωση του ταξιδιού μας!

οικιακό ξενοδοχείο σε θερμές πηγές va

Ήμασταν στο Homestead με τους φίλους μας Lily και James, και τα παιδιά τους Hank (μόνο ένα μήνα νεότερο από τη Riese) και Penny (18 μηνών).

Έχουμε πάει στο Homestead μια φορά στο παρελθόν, το καλοκαίρι του 2019, και ήταν και μαζί τους! Μόλις επέστρεψα και διάβασα την ανακεφαλαίωση μου από εκείνο το ταξίδι και θεέ μου, μου φαίνεται σαν να ήταν παλιά.

Όταν πήγαμε την τελευταία φορά, είχαμε μόνο ένα παιδί ο καθένας – η Riese και ο Hank ήταν 18 μηνών – και οι ενήλικες φαίνονται όλοι πολύ νεότεροι… προφανώς ο συνδυασμός πανδημίας + δεύτερο παιδί μας έχει γεράσει πραγματικά! 😉

Τέλος πάντων – όπως μπορείτε να φανταστείτε με 4 μικρά παιδιά στη μίξη, το Σαββατοκύριακο δεν ήταν καθόλου χαλαρωτικό, αλλά ήταν διασκεδαστικό.

Ένα πολύ ωραίο πράγμα σχετικά με αυτό το ταξίδι σε σχέση με την τελευταία φορά είναι ότι το ξενοδοχείο δεν είχε καθόλου κόσμο! Την τελευταία φορά που πήγαμε ήταν ένα Σαββατοκύριακο διακοπών (Εργατική Πρωτομαγιά) και το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο με κόσμο, η πισίνα ήταν μαγκωμένη κ.λπ.

Αυτή τη φορά όχι και τόσο! Νομίζω ότι μέρος αυτού οφειλόταν στο γεγονός ότι έχουν πολλές κατασκευές σε εξέλιξη – μπορείτε να δείτε μερικά από αυτά στην παραπάνω φωτογραφία και εδώ ήταν η όμορφη θέα από το παράθυρο του ξενοδοχείου μας. 😉

άποψη της κατασκευής από το παράθυρο του οικοπέδου

Ήταν ιδιαίτερα ωραίο που η πισίνα δεν ήταν γεμάτη αυτή τη φορά. Η πισίνα είναι σίγουρα το μεγαλύτερο χαρακτηριστικό του ξενοδοχείου – είναι φοβερή.

Έχουν μια τεράστια πισίνα για μωρά + χώρο με αμμόλοφο, μια κανονική πισίνα, ένα τεμπέλικο ποτάμι (!) και ένα σωρό νεροτσουλήθρες. Είναι σούπερ διασκεδαστικό. Ο Γουές ήταν πολύ στην πισίνα του μωρού και η Ρίζ λάτρευε το τεμπέλικο ποτάμι!

μωρό στην πισίνα στο ξενοδοχείο στο σπίτι

Ήταν λίγο δύσκολο να κάνεις ταχυδακτυλουργίες με όλα τα διάφορα παιδικά προγράμματα και τις ικανότητες όσον αφορά τις δραστηριότητες αυτό το Σαββατοκύριακο – η Riese δεν κοιμάται πια (και όχι για βασικά 2 ολόκληρα χρόνια σε αυτό το σημείο), ο Wes εξακολουθεί να κάνει 2 υπνάκους την ημέρα ( το πρωί και το απόγευμα) και τα παιδιά του φίλου μας παίρνουν έναν υπνάκο αμέσως μετά το μεσημεριανό γεύμα.

Βασικά, το παιδί κάποιου κοιμόταν πάντα και τις μισές φορές ήταν σε αντίθετη ώρα! Ω καλά. Θα είναι πιο εύκολο όσο μεγαλώνουν όλοι. 🙂

Ξεκινήσαμε κάθε μέρα με τον μπουφέ πρωινού του ξενοδοχείου – το πρωινό ήταν πολύ χαοτικό με όλα τα παιδιά για να μπορώ να βγάλω φωτογραφίες, οπότε αυτή είναι μια ανακυκλωμένη φωτογραφία από την τελευταία μας επίσκεψη.

ο μπουφές πρωινού στο σπίτι

Οι ομελέτες τους ήταν πολύ καλές – έφτιαχνα μια με όλα τα λαχανικά και το κατσικίσιο τυρί κάθε πρωί, και επίσης συνήθως έτρωγα τοστ με πλιγούρι βρώμης ή φυστικοβούτυρο και φρούτα.

Τα παιδιά είχαν συνήθως ένα τηγανητό αυγό (μόλις το έκοψα σε φέτες για τον Wes), συν μούρα/μπανάνα, πλιγούρι βρώμης για τον Wes και τοστ, τηγανίτες ή δημητριακά για το Riese.

Μετά το πρωινό δύο από τα πρωινά ξεκινήσαμε για μια μικρή ομαδική πεζοπορία!

Έχουν ένα σωρό μονοπάτια που μπορούν να περπατήσουν από το κατάλυμα και ήταν ωραίο να κάνουμε τα μεγάλα παιδιά να κινηθούν πρώτα, καθώς ήταν πολύ άγρια ​​μετά το πρωινό, και ήταν λίγο δροσερό για την πισίνα το πρώτο πράγμα με εξαίρεση τη Δευτέρα (ήμασταν εκεί από την Παρασκευή το απόγευμα μέχρι τη Δευτέρα νωρίς το απόγευμα).

Τα παιδάκια κάθισαν σε σακίδια και τα πήραν όλα μέσα!

πεζοπορία παιδιών

Χαίρομαι που θυμηθήκαμε το πεζοπορικό μας σακίδιο! Το Wes είναι πολύ βαρύ για τους μπροστινούς μεταφορείς αυτές τις μέρες…

Μέχρι τα μέσα του πρωινού ο Γουές ήταν έτοιμος για τον υπνάκο του. Το πρώτο πρωί ο Ματ έμεινε πίσω στο δωμάτιο με τον Γουές και πήγα τον Ρίζε στην πισίνα για λίγο.

Το δεύτερο πρωί, τόσο ο Matt όσο και ο Wes πήραν έναν υπνάκο ενώ η Riese έβλεπε τηλεόραση επειδή χρειαζόταν επίσης κάποιο χρόνο διακοπής, οπότε πραγματικά βγήκα για ένα σόλο τρέξιμο που ήταν μια ωραία απόλαυση!

Είναι πολύ λοφώδες που τρέχει γύρω από το ξενοδοχείο, καθώς το ξενοδοχείο είναι κάπως κάτω σε μια κοιλάδα, αλλά ένιωσα δυνατός και είχα πραγματικά τη διάθεση για τρέξιμο, οπότε ένιωθα υπέροχο να βρίσκομαι εκεί έξω. Ήταν μια ωραία επαναφορά.

Όσον αφορά τα μεσημεριανά γεύματα, φάγαμε στην πισίνα δύο από τις μέρες – το φαγητό τους ήταν απλώς εντάξει, αν και αν ρωτούσατε τη Riese θα έλεγε ότι ήταν φανταστικό, καθώς λατρεύει τα χοτ ντογκ. 😉 Μου άρεσε που μια από τις πλευρικές επιλογές για όλα τα γεύματα ήταν το καρπούζι!

γαρίδες tacos στην πισίνα

Και τις προάλλες φάγαμε στο Woody’s, που είναι ένα από τα εστιατόρια του ακινήτου. Έχουν πολύ καλή πίτσα με ξύλα που δεν πήρα φωτογραφία επειδή ήμουν πολύ απασχολημένος κυνηγώντας τον Wes.

Είναι πολύ απασχολημένος αυτές τις μέρες και πάντα ετοιμάζεται να πέσει σε κάτι, ρε!

Το Woody’s βρίσκεται έξω στη μεγάλη περιοχή με γκαζόν του ξενοδοχείου, που είναι ωραίο για να αφήνετε τα παιδιά να τρέχουν τριγύρω, ωστόσο.

Ο Wes ήταν πολύ στο cornhole – συνέχιζε να προσπαθεί να «βοηθήσει» τους ανθρώπους να παίξουν βάζοντας τους σάκους άμμου στην τρύπα για αυτούς. Χαχαχα!

μωρό παίζει καλαμπόκι

Άρεσε και στη Riese!

παιδιά που παίζουν καλαμπόκι

Ένα από τα βράδια για δείπνο φάγαμε επίσης στο Woody’s, και ενώ τα παιδιά έτρεχαν μαζί, είδα ένα άλλο παιδί να έπαιζε κοντά τους και σκέφτηκα: «Θεέ μου, μοιάζει ΑΠΛΩΣ στον φίλο μου Καθο γιος του Mazen.“

Μπορείτε πραγματικά να τον δείτε στο φόντο αυτής της φωτογραφίας παρακάτω, κατάλαβα αργότερα! Αλλά δεν είδα την Kath ή τον σύζυγό της Thomas τριγύρω και η Mazen ήταν κάπως μακριά και δεν μπορούσα να το πω με βεβαιότητα, οπότε κατάλαβα ότι έκανα λάθος.

δύο παιδιά που παίζουν στο ξενοδοχείο στο σπίτι

Λοιπόν, περίπου μια ώρα αργότερα, ενώ κάναμε s’mores, κοίταξα πίσω στην περιοχή του cornhole και σίγουρα, ο Thomas ήταν εκεί με τον Mazen! Αμέσως έστειλα μήνυμα στην Kath ρωτώντας αν βρίσκονταν στο Homestead και ήταν στο ξενοδοχείο και κοιμόταν τον μικρότερο γιο τους.

Αποδεικνύεται ότι είχαν δείπνο νωρίτερα στο αίθριο ακριβώς από πάνω μας! Τι μικρή παγκόσμια τυχαία σύμπτωση! Η Kath και εγώ μιλάμε όλη την ώρα, αλλά δεν είχαμε ιδέα ότι θα ήμασταν εκεί την ίδια στιγμή.

Τελειώσαμε τα περισσότερα…

ψήσιμο marshmallows στο σπίτι

Στη συνέχεια βοήθησα τον Ματ να κοιμηθεί τον Γουές και επέστρεψα και συνάντησα την Κάθ για λίγη ώρα έξω για να προλάβω. Μια τόσο διασκεδαστική έκπληξη να την δεις!

η Anne Mauney και η Kath νεότερη

Ήταν μια όμορφη νύχτα για να καθίσετε έξω και να συνομιλήσετε.

ηλιοβασίλεμα στο ξενοδοχείο στο σπίτι

Το τελευταίο βράδυ του ταξιδιού μας είχαμε δείπνο στο The Jefferson, το οποίο είναι το καλύτερο εστιατόριο ακριβώς στο κεντρικό ξενοδοχείο. Τα παιδιά ήταν πολύ τρελά, έτσι δεν έβγαλα πολλές φωτογραφίες, αλλά ο Ματ και εγώ μοιραστήκαμε μια σαλάτα καισαράκι για να ξεκινήσουμε και μετά είχα τα αρνίσια παϊδάκια για το φαγάκι μου. Παραγγείλαμε επίσης μερικές πλευρές οικογενειακού στυλ χωρίς εικόνα – μανιτάρια και ψητές πατάτες.

Ήταν αρκετά καλό, αλλά δεν με πείραξε το μυαλό για να είμαι ειλικρινής, ειδικά για την τιμή!

Φυσικά, η περιπέτεια μετά το δείπνο ήταν σωστή:

μωρό που περπατά στο ξενοδοχείο στο σπίτι

Το πρωί της Δευτέρας, ζητήσαμε check out αργά, ώστε να μπορέσουμε να πάμε στην πισίνα άλλη μια φορά εκείνο το πρωί, καθώς ήταν αρκετά ζεστό! Ήταν ωραίο να κάνω κάτι διασκεδαστικό πριν καθίσω στο αυτοκίνητο την υπόλοιπη μέρα.

Η Riese κι εγώ είχαμε μια έκρηξη στο τεμπέλικο ποτάμι παριστάνοντας τις γοργόνες, και ο Matt και ο Wes έπαιζαν στο baby pool μέχρι τον υπνάκο του.

παιδική πισίνα στο οικόπεδο

Ήμασταν πολύ λυπημένοι που αποχαιρετήσαμε το ξενοδοχείο – ειδικά την πισίνα – και επιστρέψαμε στο σπίτι! Ήταν μια ωραία αλλαγή σκηνικού για όλους μας.

Μέχρι την επόμενη φορά, Homestead!